Ontzorging van analyse tot nazorg

Ons service-proces voor maatwerk

Goossaert wilt u in elke stap van de samenwerking een correcte en aangename beleving bieden. Elke vraag, klein of groot, verdient dezelfde professionele aanpak. Van het eerste advies tot de laatste gebruikstip. Een vriendelijk onthaal, een degelijke aankoopbegeleiding, een verzorgde opvolging van de orders en een professionele service, daar maakt Goossaert werk van.

Voor maatwerk doorloopt u de volgende stappen van ons service-proces.

  1. analyse van uw behoefte
  2. voorstel
  3. uw bestelling
  4. orderbevestiging
  5. grafisch ontwerp
  6. productie
  7. levering of afhaling
  8. installatie, montage, plaatsing
  9. nazorg: onderhoud & herstellingen

1. analyse van uw behoefte

Op basis van uw vraag maken we ofwel meteen een voorstel, ofwel contacteren we u telefonisch voor meer informatie en analyse (bv voor complexe signalisatie- of identificatieprojecten). Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad stellen we ofwel telefonisch bijkomende vragen over de ontbrekende input aan de hand van een checklist, ofwel komt onze adviseur gratis bij u langs voor een persoonlijke briefing en een professionele analyse.

2. voorstel

Uw prijsaanvraag wordt door ons altijd eerst bevestigd via e-mail, samen met een richtdatum voor ons voorstel. Deze offerte wordt u via e-mail toegestuurd door uw vaste contactpersoon, die ook uw bestelling zal opvolgen. U kunt rekenen op een telefonische opvolging. Hij of zij, én onze productspecialisten, staan altijd ter beschikking voor bijkomende vragen over het voorstel.

3. uw bestelling

U ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling per e-mail, van uw contactpersoon. Als u een eigen interne bestelbon gebruikt, dan controleren wij de inhoud op een vast aantal punten via een checklist, om mogelijke misverstanden te voorkomen.

4. orderbevestiging

U ontvangt van ons altijd een orderbevestiging via e-mail.

5. grafisch ontwerp

Na uw bestelling ontvangt u van ons grafisch team, indien relevant voor het bestelde product, de nodige ‘fotoproeven’ (grafische ontwerpen van bv. pictogrammen of signalisatieborden). Indien u deze ontwerpen nog voor de bestelling wenst te ontvangen, dan rekenen wij een kost aan voor het gepresteerde werk indien er uiteindelijk geen bestelling geplaatst wordt. U ontvangt de proeven binnen één werkweek na ontvangst van al het nodige materiaal (vectoriële logo’s, huisstijlrichtlijnen…). U kunt de ontwerpen 2 maal zonder extra kosten laten wijzigen.

6. productie

Na uw goedkeuring van het definitieve ontwerp gaat uw bestelling in productie. Afhankelijk van het product bedraagt de productietermijn 1 tot 4 werkweken (omdat de productie volledig in België gebeurt, en aan onze hoge kwaliteitseisen moet voldoen). Maatwerk vraagt altijd een bepaalde productietermijn, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad.

7. levering of afhaling

Wij brengen u per e-mail op de hoogte van de exacte leveringsdag van zodra die gekend is (afhankelijk van het bestelde product en de moeilijkheidsgraad van het maatwerk). Met uw eigen gewenste leveringstermijn zal in de mate van het mogelijke rekening gehouden worden. U kunt ook zelf uw bestelling afhalen in ons magazijn te Gentbrugge.

8. installatie - montage - plaatsing

De plaatsing of montage van signalisatie (bv borden) gebeurt door ons eigen technisch team. De plaatsingsdienst heeft jaren ervaring, en lost ter plekke onvoorziene zaken op.

Wij voorzien de volledige installatie van uw labelprinter en het bijhorend softwarepakket door onze printerspecialist, na afspraak op een tijdstip dat past voor alle gebruikers. Onze productexpert geeft meteen ook de nodige uitleg en instructies voor een vlotte ingebruikname. Deze training, ter waarde van 250 €, zit inbegrepen in de aankoopkosten van de printer. Heeft u nadien nog een vraag over de werking van uw toestel? Onze productspecialisten staan u graag te woord via telefoon of schermovername.

9. nazorg : onderhoud & herstellingen

Vanzelfsprekend kunt u rekenen op de nodige herstellingen van al onze installaties en plaatsingen.

Inzake labelprinters kunt u kiezen voor volledige ‘peace of mind’ door het afsluiten van een onderhoudscontract voor 1, 3 of 5 jaar. Een servicecontract van 1 jaar is goedkoper dan een éénmalige herstelling want alle werkuren, onderdelen en transportkosten zijn hierin inbegrepen. Bij het onderhoudscontract geniet u jaarlijks van een preventief onderhoud op uw toestel. Bovendien krijgen uw vragen voorrang. U bent verzekerd van een oplossing binnen 2 werkdagen. Als het toestel niet tijdig of ter plaatse kan hersteld worden, dan geniet u van een gratis vervangtoestel. Herstellingen ter plaatse zonder onderhoudscontract gebeuren tegen een vast tarief.